Moduly a funkcie systému

Funkcie MediCRM sú rozdelené do jednotlivých logicky usporiadaných modulov. Moduly sú navzájom prepojené, čo zjednodušuje prácu zo systémom a urýchľuje vyhľadávanie informácii. Funkcie sa môžu prispôsobiť Vašim firemným procesom a naopak my sme pripravený konzultovať ich zefektívnenie. Stručný popis modulov a funkcií aplikácie MediCRM:

 

    • Firmy a zamestnanci

 

      • Administrácia firiem, pobočiek, prevádzok, pracovných pozícií a ich zamestnancov a k nim náležitých kontaktných, hygienických a lekárskych údajov
      • K modulu majú prístup nielen zdravotnícke centrum, ale aj firmy – klienti, každá len k svojim údajom, ktoré môže na základe používateľských práv meniť a dopĺňať
      • Obchodné údaje firiem, správa potenciálnych zákaziek
      • Cenníky vyšetrení, cena pre firmy a cena pre lekárov, cenník auditov

 

    • Lekári

 

      • Umožňuje administráciu interných a externých lekárov a sledovanie ich výkonov.
      • Druhy vyšetrenia lekára – špecializácia
      • Denný kalendár lekára (ordinačné hodiny, časy odberov), voľné, obsadené a rezervované termíny
      • Lekári majú prístup k svojmu dennému kalendáru, kde zadávajú voľné termíny
      • Obchodné údaje lekára
      • Zoznam cenníkov pre lekára – možnosť vybrať iný cenník ku každej svojej firme
      • Lekár vidí históriu vyšetrení zamestnancov, ktorí k nemu prídi na prehliadku

 

    • Plánovač

 

      • Nástroj na časové plánovanie termínov vyšetrení a sledovanie ich realizácie
      • Možnosť hromadného plánovania
      • Odber, hlavné a špecializované vyšetrenia v jeden deň

 

    • Vyšetrenia

 

      • Evidencia naplánovaných a absolvovaných vyšetrení
      • Automatické upozornenia na termín prehliadky po uplynutí periódy
      • Stav a výsledok vyšetrenia, lekárska správa
      • Možnosť uloženia vyšetrenia bez výsledku (čakanie na výsledky z laboratória a pod.)
      • Vstupné, periodické a výstupné prehliadky
      • Špecializované vyšetrenia (plánované, alebo ad hoc)
      • Archivácia výsledkov vyšetrení
      • Prepojenie kmeňových pacientov s existujúcim informačným systémom
      • Tlač správy pre zamestnávateľa a správy pre lekára

 

    • Audity pracovného prostredia

 

      • Audity prevádzok, budov, zariadení a priestorov (vnútorných aj vonkajších)
      • Rizikové faktory a rizikové látky prevádzok a ich vplyv na zdravie
      • Výsledky meraní rôznych veličín
      • Stav auditu, časový rozvrh aktivít a ich sledovanie, určenie zodpovedných osôb
      • Výsledok auditu, komentár a prípadné podmienky s termínom splnenia, termín revízie

 

    • Reporting a štatistiky

 

      • Individuálne reporty vyšetrení lekára, firmy, pobočky, prevádzky a zamestnanca (Zoznam vykonaných/absolvovaných vyšetrení podľa druhov, ceny, fakturácia)
      • Súhrnné reporty vyšetrení a auditov firiem, pobočiek a prevádziek
      • Urgentní zamestnanci – noví zamestnanci, ktorí musia absolvovať vstupnú prehliadku
      • Zmeškané vyšetrenia – tí, ktorí už mali absolvovať periodickú prehliadku
      • Iné podľa požiadaviek

 

    • Systém

 

    • umožňuje správu používateľov a nastavenie rôznych systémových parametrov
    • administrácia rôznych systémových a používateľských číselníkov
    • import zoznamu zamestnancov
    • systémový denník